dimanche 7 octobre 2007

det er nå muligheter for å kommentere bloggen.

2 commentaires:

Anonyme a dit…

Du skriver godt, og jeg ser etter oppdateringer hver dag! De viste rugby på tv her i helgen, og jeg vurderte å se på, slik at jeg skulle forstå hva du snakker om, men etter noen minutter ble det for kjedelig, selv med din entusiasme i bakhodet - beklager. Værmelding: fint hele forrige uke, overskyet og regnbyger i helgen (da jeg hadde fri) og fint igjen i dag - mao alt som normalt her! Kristin xxx

Merethe a dit…

Lenin hadde også uvular frikativ. Men på russisk regnes det som en talefeil.

Av nytt hjemmefra:
Peter og Johannes skal på taekwon-do samling neste lørsdag og pugger koreansk til sin første gradering i desember. Jeg er ikke innsatt i hva slags r`er koreansk opererer med, men jeg tror ikke første gradering er SÅ nøyaktig...


Merethe XXX