dimanche 30 mars 2008

Da var det gjort

Jeg har nå withdrawn min application fra Aberdeen og takket ja til Royal Holloway. Så da var de neste tre årene av mitt liv (fram til jeg er 23. i 2011) taken care of. Yay! (og det var ikke ironisk ment.)

4 commentaires:

Kristin a dit…

Very pleased for you that you managed to make a difficult decision - and a wise one, I think. Now fingers crossed for your accomodation in the founders building! xxxooo

Anonyme a dit…

Ingenting som en avgjørelse! GRATULERER! 23 er ingen alder heller, det bir minst like spennende å se hvor du går videre derfra. RH blir sikkert helt topp - og din eldste søster blir nok kjempeglad. Vi synes også det er greitt å ha dere samlet. Tror Kaia også sysler med tanker om England, så dere blir en hel koloni om alles planer blir gjennomført. love mamma, xxxoooxxx

Anonyme a dit…

Håper å kunne besøke deg der. Det ser verkelig veldig fint ut! 40 min. med tog fra London, var det ikke? Love a.Bunny

Andrea a dit…

jeg er fronøyd, ja :) grattis, søss!