dimanche 23 mars 2008

Bilder fra Royal Holloway

Beklager forsinkelsen, men her er, for de som måtte være interessert, bilder fra Royal Holloway.

www.facebook.com/album.php?aid=101448&l=04665&id=827250056
(jeg klarte ikke å poste en link, så man må kopiere linken og lime den inn i browser-vinduet. beklager!)

Ellers har jeg ikke så mye å fortelle, men jeg kan informere om at påsken her er ganske uneventful, kun en fridag (imorgen, mandag) ellers har det vært en helt vanlig uke, ikke noe spesielt som har skjedd. Siden det er fri imorgen er Chris og Fab og ungene på landet, så igår var Marie, Kristin, Sophie og en venninne av Sophie fra Tyskland her og spiste taco, og jordbær til dessert (det er jo trossalt påske!). Deretter gikk vi ut, på Truskel, en bar litt lenger nord i sentrum, som er full av franske hipstere og skandinaver og briter, men det var veldig koselig, godt øl, veldig bra musikk, koselig stemning mange hyggelige folk. (jeg møtte en islandsk jente i dokøen, og hun ble så entusiastisk over å møte noen andre fra nord at jeg måtte si "jeg holder BOKSTAVELIG talt på å tisse i buksen, kan jeg være så snill å få lov å gå?") Sophie ble sjekket opp av en fyr lavere enn henne (og siden hun allerede er ganske lav, så er det imponerende.) Selv med minst 4 cm lagt til på høyden pga håret var han lavere. En av de få amerikanerne som var der stod i 10 minutter og prøvde å overtale DJene til å spille car wash, og overtalelsesmetodene hennes inkluderte å klappe rytmen og, om jeg ikke husker feil, å synge refrenget. Jeg ble spurt om hvor jeg kom fra (det er ingen som tror at jeg er fransk, selv ikke før de har utvekslet et eneste ord med meg, kanskje unødvendig å si) og trodde de spurte hvem jeg var der med, så jeg svarte friends. De fikk seg en god latter.
Så, man kan si at om ikke det var den helt tradisjonelle påskehelgen, var det likevel ikke så dumt!

Nå skal jeg gå og kjøpe et påske-egg, siden det å flytte utenlands naturlig nok betyr å gi avkall på det tradisjonelle norske påskeegget.

God Påske!

8 commentaires:

Anonyme a dit…

Jeg skjønner du savner Grannys påskeegg. Peters var tomt allerede på Skjærtorsdag, men jeg kunne ikke kjefte for mye, for mitt var tomt på Langfredag.... Her er det full vinter, med sol og skiføre, i Bergen - i påsken! Ungene har laget hopprenn i innkjørselen. Føles langt fra Paris, hvor det formentlig er vår nå. Love a.Bunny

Hannah a dit…

vår, nei... kaldt og ekkelt er det. guffent og vindfult. MEN det er meldt 17 grader og strålende sol til helgen. så det hjelper på. Nå må jeg avgårde, skal rekke påskelunsj før en 5-timers generalprøve på Verdis Requiem med koret.

Andrea a dit…

ooh, fin collage, søss! er det 'mitt liv i bilder'-påskespesial, lizzom...?

Hannah a dit…

haha mitt liv i paris, duuh. eller, zacattacs and other stories of paris; the photos.

Anonyme a dit…

Håper du fant påskeegg!! Likte the photos! og som sagt før, ingen tragedie om du ikke kommer inn på Sussex i Sussex (som Brighton ligger I, ikke omvendt) - men kanskje en nedtur for stoltheten?? Blir spennende å se hvor dere havner! mamma xxxoooxxx

Anonyme a dit…

Fikk endelig sett bildene fra Royal Holloway, etter et lynkurs i dataliming og kopiering fra min bedre halvdel (hva gjelder data). Hvis innholdet på universitet er like bra som innpakningen har du mye å glede deg til! Love a.Bunny

Andrea a dit…

hannah der er en linkeknapp når du skriver ny post, ser ut som en bit av et kjede. veldig lett å lage linker!

Hannah a dit…

ja jeg vet det, men den virket ikke. jeg er ikke helt dum heller ;)