jeudi 14 février 2008

London

Og siden vi er inne på de veldig korte oppdateringene;
jeg og marie skal feire 17. mai i London! Billettene på eurostar er kjøpt (20 pund hver vei!), hotellet er booket (22,5 pund pr natt pr pers! Kings Cross!), helgen fått fri fra høyeste hold, og vi drar kl kl 07:13 lørdag 17. mai, tilbake kl 11:05 mandag 19. mai. Nå har jeg to Londonturer, en Provencetur og en Bergenstur å se fram til i løpet av våren! :)

8 commentaires:

Anonyme a dit…

Skjønner at jeg må begynne med langtidsplanlegging og plotte inn en Paris-helg før alle helgene dine er opptatt! Skal dere feire den søttende sammen med Andrea? auntie k, xxx

Hannah a dit…

ja, tror det er planen så sant hun er fri, hvis ikke finner vi alltids på noe på egen hånd! men i anledning en nasjonaldag er jo som regel regelen; jo flere (landsmenn/kvinner) jo bedre! kanskje vi til og med klarer å procure noe 17 mai stæsj fra Scandinavian Kitchen!

Anonyme a dit…

Ta med deg en søttende mai sløyfe når du er hjemme i Bergen, og en til Andrea (og Maria?), så er dere i alle fall kledd for anledningen!

Anonyme a dit…

Våren og resten av tiden i Paris kommer til å gå altfor fort. merk deg mine ord! 17.maisløyfe skal vi ordne, flott om Andrea blir med deg til RH, så slipper du å risikere at din mor kommer troppende opp for å følge sitt barn på skolen til førskoledagen.... gleder oss veldig til du kommer!! Regner ihvertfall med å se deg når vi henter og bringer på flyplassen :-) Ikke vær lei deg pga av Edinburg - om ikke annet er det til glede for Andrea om du kommer til hennes kant av landet - og veldig kjekt for oss som kan besøke dere samtidig (og dermed dobbelt så ofte??). love you. mamma,xxx

Andrea a dit…

hei hei ja. jeg får nok fri, men er sånn en uke før final portfolio hand-in så grøftefylla får de unge ta seg av så kan jeg heller bli med på en litt mer beskjeden formiddagsfeiring med rømmegrøt og 17.mai tog. Men det blir gøy!!

Andrea a dit…

og m&p: en i klassen lurte på om foreldrene mine kommer for å se på vårutstillingen vår. dere trenger ikke. men nå har jeg sagt fra.

Anonyme a dit…

Og når er vårutstillingen? auntie k, xxx

Anonyme a dit…

Jeg har feiret 17. mai i London. Drog til Den norske Sjømannskirken. Der var det særdeles høy norskfaktor, bunader i fleng, vafler, kaffe, pølser, is brus mmm og meget god 17. maitaler (Rolf Wesenlund). Store lokaler, men ikke store nok, det var stappfullt og flere som ikke kom inn. a.Bunny