dimanche 23 septembre 2007

Zac-zattac-zatatac- what?

Føler at tiden er moden for å komme med en forklaring på bloggens tittel.
Jeg vet ikke om jeg har gjort dette klart før, men min fellesaupairvenn og filmsmaksoulmate Marie, så altså hairspray to ganger før jeg kom til Paris. på kino. og ELSKET den. og i og med at vi har mange felles filminteresser (bring it on, legally blonde, HSM!!!) så følte vel jeg at det var på sin plass at jeg også så den.
Og i denne filmen spiller Zac Effron, stjernen fra High School Musical.
Nå, som vi alle vet, er Zac Effron quote kvasidisgusting end quote i HSM. bare kvasi, men still. så jeg var jo mildt sagt skeptisk til Maries elleville påstander om at han var seriously cool i denne filmen. Så endel tid gikk jo da med til å diskutere Zac Effron før vi i det hele tatt hadde sett filmen sammen. Og når vi først diskuterte ham, la vi merke til at! Zac Effron is everywhere in Paris! Vi har sett
Zac Effron goes to syden and comes back
Zac Effron is very french
Zac Effron lives in my building and is really called Louis
Zac Effron as himself only shorter

og det er bare noen. og da vi i tillegg så hairspray, og han var FANTASTICO, og slett ikke kvasidisgusting, tvert i mot, var ZACATTAC nesten en complete state of mind. Det som gjorde det virkelig ZACATTAC (og dette har merkelig nok ikke såå mye å gjøre med ZE) var at da vi tok en tur innom disney store mens vi ventet på at filmen skulle begynne, hva skjedde der men lansering av HSM2, men signering av Lucas Gabreel?? (han som spiller Ryan, broren til Sharpay i HSM1)

ergo, Paris is ZACATTAC.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
se Marie sin blogg: www.lamariedeparis.blogspot.com for mer informasjon om denne saken.

Aucun commentaire: